Șase oferte de la constructori din România, Italia și Turcia au fost depuse, astăzi,  la contractul pentru construirea tronsonului 1 Târgu Neamț (Moțca)- Târgu Frumos al Autostrăzii ,,Unirii” -A8.

28

Compania Națională de Investiții Rutiere a anunțat că șase oferte de la constructori din România, Italia și Turcia au fost depuse, astăzi,  la contractul pentru construirea tronsonului 1 Târgu Neamț (Moțca)- Târgu Frumos al Autostrăzii ,,Unirii” -A8.

OFERTELE DEPUSE :

1.Asocierea DANLIN XXL (Lider)-Groma Hold Ltd-Intertranscom Impex-Evropeiski Patishta

2.Asocierea ITINERA SPA (Lider)-Saipem Spa-ICM Spa

3.Asocierea BISKON Yapi Anonim Sirketi (Lider)-Straco Holding-Ilgaz Construction

4.Asocierea KALYON Insaat Sanay Ticaret Anonim Sireketi (Lider) -Ozkar Insaat Sanay Ve Ticaret Anonim Sirketi

5.Asociere SA&PE Construct SRL (Lider) -Tehnostrade- Spedition UMB- Euro-Asfalt

6.Asociere ICTAS Insaat Sany ve Ticaret (Lider)- Rotary Construcții Mentenanță

Contractul pentru tronsonul Moțca-Târgu Frumos (27 km) are o valoare estimată de peste 6 miliarde lei (1,2 miliarde Euro), finanțarea este asigurată din fonduri europene Programul Transport 2021-2027, iar durata de realizare este de 46 de luni, din care 10 luni pentru etapa de proiectare și 36 pentru execuție lucrări.

Pentru a asigura legătura între Moțca (DN 2/secțiunea III a Autostrăzii Unirii-A8, lotul Leghin-Târgu Neamț) și Autostrada Moldovei A7 (secțiunea Bacău-Pașcani), a fost inclusă în documentație acordarea unui punctaj suplimentar constructorului care își asumă și prioritizează execuția segmentului cu o lungime de 5,5 kilometri în termen de cel mult 12 luni.

Tronsonul 1 Târgu Neamț (Moțca) -Târgu Frumos din județul Iași prezintă următoarele provocări tehnice :

  • 36 de poduri și pasaje cu o lungime totală de 8,5 kilometri (pasajul de la km. 27 cu o lungime de 1100 metri)
  • 4 tuneluri cu o lungime totală de 1,7 kilometri
  • 3 noduri rutiere (nod Moțca DN 24, Nod Pașcani DJ 208 și nod Târgu Frumos DN 28 B).