R. Moldova – „schimbarea la față” a drumurilor

80

În ultimii ani, infrastructura rutieră din R. Moldova a cunoscut o îmbunătățire radicală, circulația având acum condiții de confort și deplasare în siguranță. Importantă a fost strategia adoptată, de reparații și modernizare a drumurilor și podurilor, foarte multe din ele degradate și cu durata de viață depășită cu mulți ani. În același timp, au fost demarate activități specifice de achiziție a lucrărilor de construcție a unor noi drumuri, în special autostrăzi și variante de ocolire a localităților mari.

Apreciem aici demersurile încununate cu succes de găsire și atragere a fondurilor necesare derulării acetor ample programe de lucrări la infrastructura rutieră.

La acest sfârșit de săptămână, prezentăm unul dintre cele mai lungi drumuri din Republica Moldova, drum care a cunoscut ample îmbunătățiri ale tuturor elementelor care compun drumul M3, Chișinău – Giurgiulești.

Cu o lungime de aproximativ 213,840 km, drumul M3 Chişinău – Comrat – Giurgiuleşti – frontiera cu România este un traseu strategic ce face legătura între Chișinău cu sudul țării și punctul de frontieră cu România de la Giurgiulești, facilitând transportul internațional.

Drumul M3 include 34 de poduri cu o suprafață totală de 29,096.3 mp, 131 de podețe cu o lungime totală de 1,915 m și circa 2143 indicatoare rutiere.

Traseul traversează mai multe raioane și municipii importante până la Giurgiulești, precum Chișinău, Ialoveni, Cimișlia, Comrat, Taraclia, Vulcănești și Cahul.

Acest traseu important a cunoscut în ultimii ani un proces amplu de modernizare, cu lucrări de reabilitare și construcție pe mai multe sectoare, astfel contribuind semnificativ la îmbunătățirea siguranței și confortului pentru toți participanții la trafic.

În prag de weekend, fie că drumul duce spre casă către cei dragi sau o altă destinație, pe traseul M3 vă puteți bucura de o călătorie în siguranță și confort!