Pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate pentru modernizarea/lărgirea DN1 între Aeroportul Henri Coandă și Nod A0 la profil 3+3 au depus oferte următorii operatori economici:
- BRIDGE CONSULT SRL;
- ECO GEODRUM SRL;
- INCONS SRL;
- LIKE CONSULTING SRL.
Durata contractului este de 8 luni, din care 7 luni pentru realizarea Studiului de Fezabilitate.
Valoarea estimată a contractului este de 1.530.543,81 lei fără TVA, iar sursa de finanțare va fi asigurată din Fonduri Europene Nerambursabile.
Obiectivul general al proiectului este modernizarea/lărgirea la profil 3+3 a sectorului de pe DN 1 cuprins între Aeroportul Henri Coandă – Nod A0 în vederea realizării conexiunii cu obiectivul Autostrada Centură București – A0, cu separarea completă a traficului pe distanța propusă și cu posibilitatea virajului la stânga pentru întoarcere după nodul A0 pe direcția București – Ploiești.
Pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate pentru noduri rutiere care să asigure conectivitate la Autostrada A7, Tronson Buzău – Focșani în zona Boboc – Cochirleanca, Autostrada A2 în zona Fetești – Borcea și la Autostrada A0 în zona Clinceni au depus oferte urmatorii operatori economici: - BRIDGE CONSULT SRL
- ECO GEODRUM SRL
- INCONS SRL
- LIKE CONSULTING SRL
- Asocierea MEM PROJECT CONSTRUCT S.R.L (lider) – DAROCONSTRUCT S.R.L.
Durata Contractului este de 8 luni, din care 7 luni pentru realizarea Studiului de Fezabilitate.
Valoarea estimată a contractului este de 2.106.986,12 lei fără TVA, iar sursa de finanțare va fi asigurată din Fonduri Europene Nerambursabile.
Nodul rutier de pe autostrada A7 în zona Boboc – Cochirleanca respectiv nodul de pe autostrada A2 în zona Fetești – Borcea prezintă o utilitate duală civilă – militară, deservind baza aeriană Boboc, respectiv baza aeriană Borcea din punct de vedere militar.
Nodul rutier de pe autostrada A0 va permite accesul de pe drumurile existente în zona Clinceni la Autostrada de Centură București.