Transformare digitală cu soluții de sisteme de producție de la Wirtgen Group

64

Credit foto: Wirtgen Group

Credit foto: Wirtgen Group

Maximizarea timpului de funcționare al unei mașini, alocarea resurselor în cel mai eficient mod, finalizarea proiectelor la timp și asigurarea calității rezultatelor sunt astăzi factori majori care decid dacă o companie își poate desfășura afacerea cu succes sau nu. Acest lucru este amplificat de faptul că sectorul construcțiilor cu forță de muncă intensivă este afectat de un deficit global de forță de muncă calificată ca puține alte industrii și trebuie să îndeplinească cerințe de anvergură pentru calitate, documentație și durabilitate. Cu resursele existente, devine din ce în ce mai dificil să se respecte cerințele și termenele limită și, în același timp, să se garanteze analiza continuă a proiectelor executate. WIRTGEN GROUP abordează aceste probleme nu numai prin faptul că este expert în construcția de drumuri, ci și în construirea de poduri – într-o lume conectată care asigură cea mai bună eficiență posibilă în utilizarea resurselor prin transformarea digitală a sistemelor de producție ale clienților săi. WIRTGEN GROUP definește sistemele de producție ca fiind schimbarea de paradigmă de la abordările centrate pe mașini la o viziune holistică asupra proiectelor, prin includerea tuturor mașinilor sau combinațiilor de mașini – precum și a soluțiilor digitale – implicate în executarea unui șantier.

Credit foto: Wirtgen Group
Credit foto: Wirtgen Group

Pentru a atinge acest obiectiv, WIRTGEN GROUP se străduiește nu numai să fie lider tehnologic în domeniul construcțiilor de mașini, ci și în adaptarea aplicațiilor digitale care asigură clienților săi utilizarea utilajelor lor cu eficiență maximă.

Evoluția soluțiilor existente și adaptarea tehnologiilor recente

Cu soluții precum frezarea WPT – Performance Tracker pentru mașinile de frezat la rece WIRTGEN – sau compactarea inteligentă pentru rolele HAMM, există deja produse consacrate pe piață care ajută clienții WIRTGEN GROUP să își sporească eficiența și profitabilitatea. În strategia sa de transformare digitală, WIRTGEN GROUP se adresează tuturor părților interesate implicate în procese, care includ operatori de utilaje, directori de dispecerate și ateliere, precum și manageri de șantier și directori generali.

Cei trei piloni ai transformării digitale ai WIRTGEN GROUP

O viziune holistică asupra unui șantier oferă cel mai mare potențial de optimizare și, prin urmare, este una dintre cele mai importante pârghii pentru creșterea productivității și eficienței. Prin interconectarea tuturor mașinilor, sistemelor și proceselor implicate în întregul proces de construcție, digitalizarea își deblochează întregul potențial. WIRTGEN GROUP se concentrează pe trei piloni pentru a-și sprijini clienții în transformarea digitală a sistemelor lor de producție: Connected Support, Jobsite intelligence și Smart Automation.

Connected Support: combinația dintre utilaje cu protecție la defectare și concepte optimizate de întreținere și service pentru a obține o predictibilitate fiabilă a operațiunii la cele mai mici costuri de operare, activând înainte de apariția problemelor, identificând rapid problemele și planificând activitățile de service și costurile.

Inteligența șantierului: luarea deciziilor bazate pe fapte prin utilizarea informațiilor în timp real în întregul proces de construcție. Prin urmare, WIRTGEN GROUP permite clienților săi să obțină o imagine de ansamblu continuă asupra fluxurilor de lucru și proceselor de pe șantier.

Automatizare inteligentă: interfețele intuitive, sistemele de asistență și automatizarea ar trebui să conducă la procese slabe și la capacitatea personalului existent de a se concentra asupra sarcinilor esențiale și productive ale muncii lor.

Credit foto: Wirtgen Group
Credit foto: Wirtgen Group

Centrul™ de operațiuni John Deere ca nucleu pentru managementul echipamentelor și șantierelor în construcția de drumuri

Centrul™ de operațiuni John Deere este un instrument consacrat în sectorul agricol de mai bine de zece ani. În urma experienței pozitive de pe piața agricolă și a cererii puternice de pe piața construcțiilor de drumuri, instrumentul a fost introdus recent și în industria construcțiilor. Soluția bazată pe web este platforma centrală pentru gestionarea flotelor și șantierelor întregi într-un singur loc și este disponibilă atât ca site web, cât și ca soluție pentru aplicații mobile. Acesta oferă o viziune holistică asupra proiectelor de construcții și permite utilizatorilor să monitorizeze proiectele și utilajele în timp real. Acestea includ informații despre utilizarea utilajului, poziția și starea utilajului, date privind consumul, cum ar fi combustibilul, precum și informații despre progresul unui proiect de construcție.

Fiind un centru central de informații, Centrul™ de operațiuni John Deere este un instrument central pentru planificare, monitorizare, întreținere și analiză. Planurile integrate de întreținere facilitează planificarea intervalelor de service și ajută la îmbunătățirea disponibilității și a păstrării valorii. Cu monitorizarea performanței mașinilor de frezat la rece, progresul șantierului poate fi monitorizat continuu și se poate anticipa consumul de materiale. Datele relevante de performanță ajută dispecerii să optimizeze utilizarea și productivitatea utilajului și pot fi utilizate ca valori comparative pentru planificarea proiectelor viitoare, în timp ce documentarea continuă a locației și a stării utilajului permite o analiză consecventă a funcționării utilajului. În plus, toate utilajele compatibile de la alți producători pot fi integrate în Centrul de Operațiuni™ John Deere în viitor, ceea ce va permite clienților să gestioneze și să întrețină digital întreaga flotă.

Credit foto: Wirtgen Group
Credit foto: Wirtgen Group

Conținut produs de:worldhighways.com