Mapamond: Toate drumurile au nevoie de finanțare

58

Indiferent de forma de finanțare – public sau privat – infrastructura rutieră are nevoie de decontarea lucrărilor executate pe ea. Fie cheltuieli de întreținere sau de dezvoltare. Din punct de vedere al statului, veniturile provin din impozite, iar o altă parte din diferite taxe.
O nouă carte albă – The Traffic Impact of Road Pricing – de la CSRB Group analizează lecțiile din schemele de taxare din întreaga lume și oferă răspunsuri reale pentru planificatori, factori de decizie politică, ingineri de trafic și investitori în infrastructură.
Raportul analizează datele din 76 de studii de caz internaționale de drumuri, poduri, tuneluri și cordonuri – și constată că impactul asupra traficului este semnificativ, spune co-autorul și partenerul senior al CSRB, Robert Bain.
„Am colectat date suplimentare pentru fiecare dintre studiile noastre de caz în ceea ce privește caracteristicile instalațiilor de taxare, prețurile taxelor și cantitatea și calitatea rutelor și modurilor alternative disponibile șoferilor locali”, spune el.
„Din aceste variabile explicative candidate, am reușit să construim un model predictiv simplu care poate fi utilizat pentru a oferi estimări ale răspunsului probabil al traficului la taxarea taxelor de drum în diferite circumstanțe.”
CSRB Group oferă servicii de due diligence comercială investitorilor instituționali, fondurilor private de infrastructură, companiilor de asigurări, IFI-urilor și agențiilor guvernamentale din întreaga lume. Faceți clic aici pentru a descărca raportul. Sursa: www.itsinternational.com