„În doar 3 luni #constructorul#chinez a ajuns la un stadiu fizic de 9% pe întregul șantier iar la nodul rutier cu DN2 este la un stadiu fizic de 17%. Deși termenul contractual pentru finalizarea întregului lot (8,6 km) este anul 2025, am stabilit să insiste anul acesta pe sectorul de 2,3 km care va asigura #descărcarea traficului rutier în #DN2. Astfel, la sfârșitul acestui an (#2024), vom putea da în circulație inclusiv cei 9 km din cei 19 km ai lotului 2 ( #Corbeanca – #Afumați) finalizați încă de anul trecut, dar pe care s-a putut deschide circulația doar parțial în lipsa unui nod rutier de descărcare.”, a spus Cristian Pistol, directorul general al CNAIR.
În acest moment antreprenorul este mobilizat în teren cu 80 de muncitori și 30 de utilaje și lucrează la:
-terasamente și piloți;
– umpluturi la bretele;
– podețe;
– piloții pasajului de pe DN2;
– stabilizare cu lianți hidraulici pe întreg lot.
Practic, după asigurarea descărcării în DN2, pe semi inelul nordic al #A0 se va putea circula pe o lungime de 21 de km, între intersecțiile cu #DN1, #A3 și #DN2.
Lotul 3 al A0 Nord este construit de China Civil Engineering Construction Corporation (CCECC), pentru suma de 397,99 milioane de lei (fără TVA), asigurată prin Programul Transport (#PT).