Contractul pentru proiectarea celui de al doilea pod peste Dunăre, la Giurgiu, are 11 ofertanți! Ofertele au fost depuse de către următorii ofertanți:
– Asocierea ACTIV PROIECTARE INFRASTRUCTURĂ S.R.L. (lider) – EMAY ULUSLARARASI MÜHENDISLIK VE MÜŞAVIRLIK AŞ (Romania – Turcia)
– CONSITRANS SRL (Romania)
– EGIS ROMANIA SA (Romania)
– Asocierea INFRANOVA SOLUTII TEHNICE IN CONSTRUCTII SRL (lider) – STUDIO CORONA S.R.L. CIVIL ENGINEERING – STRUCTURE GOGAN SRL (Romania – Italia)
– INGENIERIA ESPECIALIZADA OBRA CIVIL E INDUSTRIAL (Spania)
– Asocierea MEGA MÜHENDISLIK MÜŞAVIRLIK A.Ş. (lider) – CCAT SOLUTION GRUP SRL (Turcia – Romania)
– Asocierea PADECO COMPANY LIMITED (lider) – PROJECT PLANNING & MANAGEMENT Ltd (Japonia – Bulgaria)
– Asocierea PROIECT-CONSTRUCT REGIUNEA TRANSILVANIA SRL (lider) – ROADS DESIGN SRL (Romania)
– Asocierea SPECIALIST CONSULTING SRL (lider) – SPECIALIST SMART GROUP S.R.L. -PERFECT CONSULT EUROPE S.R.L. – EUROCERAD INTERNATIONAL S.R.L. (Romania)
– Asocierea TPF INGINERIE SRL – TPF – CONSULTORES DE ENGENHARIA E ARQUITETURA (Romania – Portugalia)
– Asocierea TQM MANAGEMENT SRL (lider) – DOHWA ENGINEERING CO. LTD (Romania – Coreea de Sud)
Valoarea estimată a contractului pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate este de 60,87 milioane lei (fărăTVA), sumă asigurată prin CEF 2 (Mecanismul pentru Interconectarea Europei) -Componenta Mobilitate militară.
Studiul de fezabilitate, care trebuie să fie elaborat în maximum 23 de luni, trebuie să stabilească:
– amplasamentul podului Giurgiu-Ruse 2,
– Tipul podului (doar rutier sau rutier și feroviar)
– Valoare construcției.
Prin construcția acestui nou pod se urmărește creșterea eficienței tehnico-economice a rețelei de transport dintre România si Bulgaria dar și pe axa europeană Nord – Sud, în noul context geo-politic. Sursa: CNAIR SA
(fotografie cu caracter ilustrativ)